вівторок, 21 червня 2016 р.

звичноVSзручно. Кухня

Часто можна почути, особливо в рекламі, що кухня - місце для реалізації бажань/мрій/фантазій/ітд. Ну дійсно, готування - це натхнення, і я особисто люблю готувати. Аби не в "обязалівку".Але виявилося, що робоче місце в нашій голові і хатах має таку незліченну кількість елементів, які якраз подавляють все творче, що тільки можна!! Спробуй тримати політ фантазії, скрючившись над цибулею і впершись поглядом у стіну. Ну або в цибулю.

Коли ми все планували, мене ДУУУЖЕ дратувало, що на кожному кроці мені потрібно було пояснювати, що мені комфортно ОТАК і чого. А у відповідь чути, що так буде негарно. Стоп, сама собі думаю, а для чого мені взагалі меблі? Щоб заходити в хату і було гарно? ну так, ок, це приємний бонус, але якось в нашому суспільстві аж занадто все налаштовано на сприйняття стронньої людини, яка зайшла ненадовго в кімнату, а не на щоденний побутовий колообіг. Трохи утрую, але мене так вибішуюсь ці моменти, коли мені закидають, що на моїй кухні має бути не зручно, а гарно. Ага, ще й локони підкручені, і підбори під фартух!

Коротше, я спочатку пояснювала спокійно, чесно вірячи, що вони просто не розуміють. А потім зрозуміла, що мене тупо продавлюють, бо ж в голові зависла картинка "дєвочки мають бути гарними і готувати їжу, сидячи на рожевому однорозі". Можна ще нагішом. Ну або нє, але моя позиція для них - це те, що треба виправити. От з цього моменту я перестала пояснювати і почала ставити позицію жорстко: "отут буде отак, і ніяк інакше. Ви можете це зробити? Подумайте, бо я шукатиму того, хто зможе!". Головне - морда ящиком і жодного внутрішнього сумніву. Чогось рішуча неадекватність в нашому, знову ж таки, суспільстві сприймається краще, ніж нерішуча)))

З часом я прийшла до деяких цікавих висновків, які для мене стали справжніми лайфхаками. Взаправдашніми!!!))) Не претендую на звання дизайнеру інтер'єру, і ніколи не писала в стилі порад,  тому вважайте, що я просто хвалюся своїми відкриттями в області кухонного комфорту)

Лайфхак 1. Посудомийка на рівні плеча. 
Ну, тобто щоб ручка для відкривання була на рівні плеча. Ми всі звикли, що посудомийка має стояти на підлозі, бо вона тяжка, громоздка і може потекти. А ще ламає лінію столу, якщо поставити вище. А ви намагалися загружати-вигружати важкий посуд в позі "раком" тричі на день з вагітним важким пузом і нефункціональним попереком? я загружала, тому за зручну позицію цієї техніки стояла насмерть. А меблі можна поставити на ніжки, які від води не страждатимуть, якщо на те пішло.
А ще дуже зручно, коли щоденний посуд прямо поруч з посудомийкою стоїть, всілякі тарілки-вилки, щоб не намотувати кілометраж по кухні з оцим всім у руках.

Лайфхак 2. Підвіконня - робоча зона
Звична позиція робочого столу - спиною/боком до вікна, носом в стіну. То я вам скажу, що є дуже велика різниця: ти цибулю нарізаєш, абстрагуючись від стіни, яку вже варто було і помити, чи підіймаючи очі на горизонт, відчуваючи на обличчі повітря, поки десь позаду киплять каструлі. А жінка може і дві, і три години проводити на кухні ЩОДНЯ! А ну, відключіться від звичної картинки, і просто подумайте - три години, стоячи і дивлячись у стінку мабуть же може діставати, еге ж?

Лайфхак 3. Висота меблів
Є стандарти висоти меблів. Ну а якщо в мене зріст 172, що мені робити? Корегувати висоту меблів! Мені вистачило +10 см. Відповідно всі полиці, підвісні шафи ітд теж на 10 см вищі, бо рівень моїх очей вищий. Полицю зі спеціями спеціально так підлаштовували, щоб не нахилятися. Тому, коли моя кума приходить до мене в гості, я кажу їй - кава на рівні витягнутої руки, а вона психує з того формулюваня, бо туди тільки зі стільцем дістає )) але мені зручно, а я ж туди постійно лажу.

Лайфхак 4. Судочки рулез!
Я дуже лінива, і всюди, де можна мити менше, мию менше. Судочки - це ціла рятувальна команда для холодильника. Я обожнюю цей вид посуду, зберігаю в них і супи, і каші, і салати, і навіть просто сирі морквинки-цибулинки. Коли ви в останнє мили холодильник? А коли варто було б це зробити? Судочки вирішують ВСІ питання з запахами, а також із зберіганням температури під час літньої жари. Плюс - кастрюля займає набагато більше місця. Тільки варто обирати для рідини високі екземляри.

Лайфхак 5. Батарею нафіг - бару "так!"
Щоб зробити зручну робочу зону біля вікна, ми замовили дуже широке підвіконня, тим самим рівно закривши батарею. Зрозуміло, що толку від неї, закритої з трьох сторон, малувато. Скільки було суперечок, типу, потім будете дзвонити і благати (!), щоб ми поставили її назад. Не благала. І не з вредності. Я просто замовила під підвіконя шафу з полицями для маленької консервації - рівно по висоті півлітрових баночок з однієї сторони, і по висоті пляшок коньяку з іншої, зі сторони дивану. Функціональність - наше все.

Відкриття 6: зона відпочинку
Не лайфхак, а просто повноцінний диван. Кухня для мене - місце для творчості. А де творчість, там і лежачий диван з плюшками і чаєм. З маленькою підставочкою для чашок. Варіантів безліч - на самих диванах, у вигляді тумбочки. А в мене просто круглий шматок столешниці, який живе під стінкою, а дістається за необхідності.

Ремонт в нашій квартирі закінчився два роки тому, але простір - це така штука, яка постійно потребує видозмін, аж поки не зрозумієш, що отак - це для тебе. Тому я не особливо поспішаю з новими меблями в інших частинах квартири. Свою хату треба відчуть. Тільки людина сама, особисто може зрозуміти, що комфортно, а що - категорично ні!
Мабуть, я - справжнє жахіття для дизайнерів і майстрів по меблям))




Немає коментарів:

Дописати коментар