пʼятницю, 18 березня 2016 р.

StartUp

     Все. Полегшало. Можна сказати, майже відпустило. Бігаючи по хатніх справах, раптом задивилася, як чоловік обережно тримає молодшого сина на руках, одночасно обімаючи старшого, і усмішка освітлює втомлене обличчя. Звичайний кадр, з життя секундна мить... і тут я вперше подумала: двоє дітей - це не так уже і страшно.  З моменту мого другого "кесаря" пройшло 6 місяців.
      Здається, все, що було "до" - це про когось іншого, не гіршого, не ліпшого, а просто інакшу людину. Відчуття втрати реальності, часу і простору, самоосвіта з мистецтва рівно ходити, глибоко дихати та інші атрибути новонародженої дитини - це не тільки про моїх дітей. Це про мене саму. Нарешті мені стало сил почати про це говорити. Нарешті я можу про це писати. Сподіваюсь, що мої слова принесуть комусь полегшення, відчуття порозуміння і надію на зміну до кращого. Це не маркетинг з гламурного материнства. Це казки про мамську правду і кривду. Це все - про моє життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар